16 november 2013

Utmaning dag 6

Så där då är jag av med huvudvärken.

Hoppade på utmaningen igen.
Knäböjen ligger jag en dag efter så det får jag ta igen.
Crunches precis på rätt dag och plankan går bra så den ligger jag på dag 12.
Skulle bara kört 60 sek idag men hoppade en dag så det blev 1,30 istället.
Bara att bita ihop.

Dagens resultat:
Crunches 40 st
Knäböj 70 st 
Plankan 1 min 30 sek

Knäböjen var tunga. Vid 40 var jag tvungen att andas 10 sekunder innan jag fortsatte. Annars försöker jag hålla lite tempo.

Nu duschen.
Mannen tog med sig barnen och ska handla lite. 
Om en stund kommer 2 av barnens kusiner hit då deras föräldrar ska på konsert. 

Har städat här hemma. Vattnat blommor. Mannen har dammsugit.
Jag har möblerat om på kontoret.
Och hunnit med att bygga koja åt barnen i vardagsrummet och byggt lego med Casper.

Jag är vacker.
Jag har en stark kropp.
Jag är en bra mamma. 
Jag är effektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar