12 november 2013

Utmaningar

B-vitamin intaget likaså B-vitamin.

Jag känner att jag blir starkare eftersom jag gymmar. Mannen har till och mes påpekat att min mage visar rutor. Bra att han ser dom för jag ser dom inte alls men så ser vi ju på min mage från två olika vinklar. Hur som så verkar ju träningen iaf ge resultat vilket jag är superglad för. 

Funderar på att skriva om mitt gymschema så att kroppen delas upp på 3 eller 4 pass på gymmet i veckan.
Ska prata med min bror om det. 

Jag har hoppat på några utmaningar för min egen skull. 
Squats.
Crunches.
Plankan.

Skulle vilja få med armarna oxå men hittar just nu ingen bra utmaning.

Började igår med squats, 50 st.
Idag hoppade jag på crunches och gick direkt till dag 2.
Plankan började jag oxå mes idag och startade på dag 9.

Dagens resultat av hemmaträningen blev:
25 crunches
55 squats
Plankan i 1 minut.

Det känns bra. Ikväll blir det gymmet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar