11 december 2013

Sälen

I morgon bär det av mot Sälen.
14 vuxna och 6 barn + två stugor. Skidåkning i flera dagar och förhoppningsvis trevligt umgänge.
Ska bli så himla kul. Längtar.

Skidutrustning är inköpt till hela familjen så nu jäklar kan vi åka.
Wilma fick nytt för några helger sen, Casper har ärvt efter sin kusin och mannen och jag köpte nytt i helgen som var.
Förhoppningsvis har vi fått tag i bra saker. Det visar sig i Sälen när vi är i backen :-)

Längtar så.

Huvudvärken har släppt lite grann tack vare min psykolog. Idag skulle vi ha grävt lite men eftersom min huvudvärk suttit i i flera dagar så bestämde vi oss för att göra avslappningsövning och sen prata. Total avslappning och en del av spänningshuvudvärken försvann.
Nu gäller det att fortsätta ta det lugnt, inte stressa, dricka mycket vatten och göra avslappningsövningen hemma i kväll och i morgon. Att få till en rutin att göra det varje dag.
Svårt men jag måste.

I morgon ska jag packa kläder och skidor och allt som behövs.
:-)

Ha en go dag alla.

Jag är vacker.
Jag är stark.
Jag har utstrålning.
Jag är en bra mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar