22 december 2013

Skidåkning

Igår kväll kom vi på plats i stugan i Sälen. Här ska vi tillbringa tiden ända fram till på söndag. 
Skidåkning har stått på schemat i dag. 
Wilma är skitduktig. Lite försiktigt första åken men sen så. Hon blir mer avslappnad, åker lugnt och sansat och sansat och i ett lagom tempo. 
Casper skrek inte när han fick på sig skidorna. Framsteg sen förra året:-) Han kunde till och med gå i dom själv så han tog sig igenom till liften själv. Sen fick pappa hans hjälpa till i liften och ner för backen.
10-14 åkte vi allihop sen ledsnade Casper totalt så han och jag åkte till stugan. Micke och Wilma åkte fortfarande. Micke ville få åka lite själv och prova skidorna eftersom vi köpte nya. Jobbigt för Micke oxå att åka med krökt rygg och åka med Casper hela tiden.
Väl i stugan så bäddade jag och Casper ner oss. Hans händer värmde jag mot min kropp för han va kall. Det tog 2 minuter sen somnade han tätt mot mig. Så mysigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar