01 december 2013

Typiskt

Pluppen på ena Wilmas örhänge försvann nån gång på kvällen. 
Efter håltagningen handlade vi lite på Gränby, åkte hem, packade och bytte om, lämnade barnen till deras farmor och mannen och jag gick ut och åt med min familj för att fira min pappas födelsedag och pension. Anledningen till att barnen fick vara hos farmor va för att vi skulle få äta i lugn och ro plus att barnen har det roligare hos farmor än att sitta på en stol på en restaurang i flera timmar. Wilma skulle fixa det men Casper skulle förmodligen riva halva restaurangen och störa dom andra gästerna. Vi hämtade barnen vid 21. 
Casper sov, Wilma va vaken. Kollade örhängena och ena pluppen va borta. Skit oxå. Wilma och farmor hade inte märkt nåt. 
Hoppades att örhänget skulle sitta i över natten men självklart så lossnade det. Åkte till Silver och sånt direkt vid öppning för att se hur vi skulle göra. Hon gissade att det redan växt igen så nu ska vi tvätta och hålla rent i en vecka och sen får Wilma ta om hålet. 
Tråkigt när set blir så här. Hon som har längtat och väntat i 2 års tid och när hon äntligen får hålen så strular nåt.
Ja ja. Bara att vänta.
Funderar på att ta om mina då mina hål sitter så långt in. Är inte alls snyggt om man han hängande örhängen. 
Anledningen va tydligen att jag hade så små örsnibbar så det va enda stället dom kunde ta på. Det är typ 30 år sen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar