02 december 2013

Vab

Då var det dags igen. Vab med Casper. Han fick feber igår, 38,6 låg han stadigt på hela eftermiddagen och kvällen. Är glad för hans skull att febern ligger stadigt för den brukar gå upp och ner på honom rätt rejält. 
Han sover ännu så jag vet inte hur han ligger till idag. 
Pratade med dagis precis och det är fler från hans avdelning som är hemma med feber. 
Vi får se vad veckan bjuder på.

Wilma och jag försov oss men hon va superduktig på morgonen. Klädde på sig, borstade håret, år frukost, borstade tänderna, jag gjorde rent hennes örhängeshål, gjorde iordning matsäck till naturskolan och sen hoppade vi i ytterkläderna. Jag följde med henne ut till bussen. 
Mysigt att kunna gå hand i hand och ta sällskap en morgon:-)

Casper sover fortfarande. Jag ska slöa lite nu på morgonen, läsa lite bok. Sen ska det bytas sängkläder i våra sängar och kaminen ska göras rent innan jag eldar i den. 
Tvättmaskinen kommer gå varm idag så jag får undan all tvätt. 

Jag är vacker.
Jag är effektiv.
Jag är en bra mamma.
Jag är lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar