08 januari 2014

Huvudvärk

Så typiskt.
Har varit i Orsa och mått så bra. Två dagar hemma och så är huvudvärken här. Dök upp i går kväll. Tänkte att om jag bara fick sova så skulle jag vakna utan den. Men icke.
Jag har svettats i natt så det var blött i sängen och huvudvärken var hemsk. Fick en tablett av mannen sen var det bara att kliva upp och fixa barnen och sig själv. Huvudet sprängde, mest vid vänstra tinningen. Allt ljus kändes extra ljust så jag gick och kisade.
Lämnade Wilma vid bussen och Casper på dagis. Att lämna Wilma var inga problem. Hon va glad. Casper va inte lika glad. Han saknar Olle som kommer först nästa vecka. Han ville inte va på dagis idag. Det va inge kul där sa han. Och han va ledsen. Tack till fröknarna J och C för att dom tog hand om Casper eftersom jag var tvungen att åka till jobbet. Dom försökte muntra upp honom och jag tror nog dom lyckades till slut.
Men det gör ändå ont i mammahjärtat när barnen blir ledsna.

Klockan är nu 11,30 och jag ska gå på lunch. Huvudvärken har börjat ge med sig. Vore skönt om den pös iväg nån annan stans så jag kan ta mig till gymmet ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar