17 april 2014

Friskare barn

Det går åt rätt håll här hemma.
Wilma har käkat frukost med god aptit och ser så mycket piggare och fräschare ut idag.
Casper har ätit lite frukost, klagat på att han ska kräkas men inget kommer så han får behålla det lilla han ätit. Skönt. Även han är rätt så pigg. Just nu ligger han bredvid mig i soffan och vill ha min telefon att spela på.
Wilma ligger i våra sängar och kollar på film på IPaden. 

Jag har lite ont i svanken. Ingen aning om  vad jag gjort. Burit barn? Sprungit upp och ner för sängen och trappan på nätterna? Ätit dåligt? För hur ska man hinna med allt bär man har två sjuka barn?
Det är som det är.

Idag kommer mannen em en stund från jobbet. Jag ska till psykologen. 
Inga andra planer alls. Precis som det ska vara.

Ha någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar