17 april 2014

Rapport från sjukstugan

Mannen kom hem och tog hand om barnen medan jag var till psykologen. 
Vi pratade lite och avslutade med en avslappningsövning. Känns så bra efteråt. Känner mig alltid lugnare och mer fylld med energi. 
Passade på att springa in på Skopunken innan bilen åkte hemåt:-) 
Det gick snabbt eftersom jag visste va jag skulle ha. Ett par svarta kängor med snörning. Hittade ett par. Kanon. Billiga oxå. Behöver ett par svarta kängor på måndag och just ett par såna saknar jag i min garderob. Men nu så. Fick me mig ett par svarta gympadojor oxå. Med vita snören. Snygga:-) Skulle kunna ha handlat mer men tiden fanns inte till det. Får bli en annan dag:-)

Orsa är uppskjutet till i kväll eller i morgon bitti. Tror mer på i morgon bitti. Casper har feber och är trött men kräks inget. 
Vi måste upp och börja få hem trall och tält och lite annat för sista april så är säsongen över i Orsa. Nästa vinter ska vi tillbaka:-)

På måndag ska jag till Stockholm nån stans och leka träna med Filmpolis. Ska bli så jäkla kul och jag ser fram emot det så mycket. Då ska mina kängor med.

Massa kramar till alla dom som tillbringar påsken med Robban Follin och som stunttränar. Vi ses i höst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar