13 juni 2014

Filminspelning

Idag har jag varit iväg på filminspelning. Världens största tack och puss och kram till min man som tog hand om Casper idag så han vaknade med 39,6 i feber. 
Jag lämnade Wilma på fritids, dom skulle på utflykt till Eskilstuna zoo idag. Som hon längtat:-)
Jag for iväg och hämtade uniformen då jag skulle spela polis sen vidare till inspelningsplatsen. 
Träffade supertrevliga människor på plats. Scenerna filmades och sen va det klart. Tycker allt flöt på otroligt smidigt. 
Jag är nöjd med hela dagen.

Efteråt bar det av hemåt. Snurrade lite fel i Stockholmsområdet men jag kom hem till slut. Bytte av mannen som behövde åka och jobba lite. 
Nu myser sjuklingen och jag i soffan, mannen är ute på cykeltur och ska äta nånstans med ett gäng och jag sk hämta Wilma om nån timme.
Kvällen blir lugn.
Irriterad att netflix inte funkar efter åskvädret som va igår. Kan inte titta på The vampires diaries. Får väl läsa bok och dricka lite the och mysa i soffan efter att barnen lagt sig.

Jag är bra som jag är.
Jag gör så gott jag kan.
Jag är en snygg polisstatist.
Hi hi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar