17 juni 2014

Vabbelivabb

Eftersom Casper inte har vare sig ork eller humör för att klara vardagen på dagis så är vi hemma. Men har man ont i munnen och halsen och inte kan svälja eller äta så är det väl klart att orken och humöret tar semester.
Idag har varit en bättre dag än igår. Vi lämnade Wilma på fotbollsskolan, åkte till Gränby och köpte en ansiktscreme till mig...och en mascara och ett läppstift. Hi hi.
Hem, åt lunch vilket blev risgrynsgröt. Casper åt bra så det känns skönt. 
Nu har jag klippt honom. Håret va så långt. Nu är det kortare. Han varken stod still eller satt still men kortare blev det och jag är själv nöjd :-)
Nu är det badtajm eftersom han fick små hår på sig så kliade det.

Vid 14 kommer mannen hem och tar över. Jag ska till läkaren och göra ett arbetsprov.
Kvällen bjuder på en stunds avkoppling hos Karin som ska ljusa upp mitt hår ännu mer. Skoj :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar