20 augusti 2014

Kvällens träningspass

Längtar till ikväll. Om allt blir som jag tänkt mig så blir det ett boxpass ikväll. Hoppas.

Känns så bra i kroppen.

Stressen har lagt sig. Jag ska inte säga att allt är super för när man har levt med stress som jag så får man jobba lite för att inte hamna i samma bubbla igen. En bubbla jag inte vill tillbaka till. Det var länge sen jag hade en panikångestattack och det känns superskönt. Ni anar inte.
Visst kan jag känna av stressen, speciellt nu när man ska tillbaka till vardagen efter 6 veckors semester. Kan erkänna att jag utan problem skulle kunna tänka mig några veckor till hemma. Men det är ju inte så livet ser ut och jag är tacksam för att jag har ett jobb att gå till.

Det rullar på bra hemma med barnen och C´s humör börjar bli bättre vilket underlättar för alla.

Träningen känns bra. Det känns bra i kroppen och det känns som om det börjar bli resultat. Saknta men säkert.
Nu gäller det dock att träna på i en månad för sen tar det stopp i kanske 2 månader.
He he. Saker på G.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar