12 augusti 2014

Länge sen nu

Ja nu var det verkligen länge sen jag skrev nåt här. Mest för att jag inte haft tid eller ork. Energilös. Och inte heller vetat vad jag ska skriva.

Jag har ny inspiration nu.
En ny resa som är på G.
Och jag ser verkligen fram emot den.
Därför tänkerjag försöka skriva ner vad som händer och sker träningsmässigt och på alla andra plan.

Efter ett år av psykologhjälp så börjar jag känna mig som en ny människa. En hel människa. En person som jag gillar väldigt mycket. En person som är nöjdare och gladare och mer tillfreds med mig själv. 
För en gång skull känner jag oxå att det är ok att göra saker för sin egna skull. Man behöve inte alltid göra saker för andra för det är inte säkert att dom gör saker för dig. 
Du är själv din lycka och din framgång. Ingen annan än du själv kan ändra din situation.
Du är själv ansvarig för din egna lycka.
Och nu jäklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar