15 augusti 2014

Provfilmning

Idag har det varit en rolig dag.
Wilma har fått vara på fritids några timmar och jag och Casper åkte till Stockholm. 
Vi tog så klart bilen och jag hittade ditjag  skulle :-) 
Jag fick fylla i två lappar och sen var det vår tur. Det blev lite bus och stoj och nu är det bara att vänta på DET samtalet. Håller alla tummar och tår på att som ringer på just min telefon. Hoppas, hoppas, hoppas. Det vore så skoj.
Casper va superduktig. Han gjorde som han skulle. Och jag som jag skulle. Det vore så skoj om han och jag fick göra det här tillsammans. 

Väl hemma i stan igen så köpte vi ett par skor. Inga alls till mig. Casper fick ett par allvädersstövlar och ett par tennisskor, skitsnygga.

Vi har ätit mat, grillad kyckling från igår, stekt skinka av nåt slag, äggröra och ris.
Mannen och jag skippar kolhydraterna men barnen äter det så klart fortfarande.

Vi har precis ätit en smoothie i var så nu blir det bastu och sen mys i soffan.

I morgon ringer klockan för ett träningspass på gymmet.

Ha en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar