09 september 2014

Slut för idag

Nu är det dags att packa ihop på jobbet.
Hämta Sara på fritids och sen hämta C. Mannen hämtar som vanligt W.
Kanske handla lite. Jag vet inte om vi behöver nåt. Jo sylt tror jag för idag blir det pannkakor.
LCHF-pannkakor. Åt det för inte så länge sen och barnen åt som tokar. Gott var det. Det blev lite som amerikanska pannakakor. Man kunde både steka som pannkakor eller köra i våffeljärnet. Perfekt för då gick det ju snabbare att få dom klara.

Ikväll kommer mamma och pappa på besök. Blir lite fika.
Till barnen köpte jag hem dammsugare. C älskar såna. Sen ska jag baka en kladdkaka á la LCHF. Supergod är det. Kan skriva ut recept senare. Den blir till mig och mannen och den som vill äta. Vispad grädde serveras till. MUMS.

Med lite tur så hinner vi med lite läxläsning med W och S ikväll oxå.

Hej svejs så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar