01 oktober 2014

Dag 6

 Sover fortfarande som ett arsle, om man får uttrycka sig så. 
Somnade liggande (så skönt) men vaknade efter knappt 2 timmar av att det värkte i brösten och i ryggen. Fick väcka mannen som fick trycka upp mig till sittande ställning. Då blev det bättre. 
Pallade upp med alla kuddar i sängen och har sovit halvsittandes. 

Skulle jobba idag. Försov mig och vakande med ont i huvudet och ont i ryggen och trött som en tok. Ringde jobbet, väckte Wilma som va guld i morse och gjorde sig i ordning och tog frukosten som pick-nick för att äta när hon kom till skolan. Ringde dagis och meddelade att vi va sena. Allt har gott i slow motion. Gav upp. Blir hemma idag för att vila och kurera mig. Ingen idé att jaga iväg när man inte klarar av det riktigt. Casper får vara hemm och mysa med mig idag. Då slipper jag köra bil och armar och bröstmusklerna får vila. Förhoppningsvis går huvudvärken över snart. Jag går ju trots allt på alvedon men samtidigt så sover jag ju dåligt så...

Casper har badat på morgonen. Jag har plockat lite lugnt bara. Nu tittar vi på TV och har ätit kakor. Mums.

Bror ringde som vanligt och kollade läget med mig. 

Som det ser ut så kommer Petra förbi mot kvällen. Jättetrevligt. Ser fram emot det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar