13 december 2014

Platsbyte

På flera sätt har vi bytt plats.
Wilma har bytt rum och jag och mannen har bytt plats. 
Wilma eftersom hon låg på en infektionsavdelning då det va fullt i dom andra rummen. Men ett blev ledigt och då fick vi byta eftersom vårt rum behövs av andra barn. Flytten gick bra. Sängarna skulle med så vi packade allt på dom. 
Fick bättre tv-bild i nya rummet :-)

Mannen är med Wilma i natt. Jag är med Casper. Jag saknar Casper så otroligt mycket när jag är på Ackis med Wilma men vill samtidigt inte lämna Wilma. Jag vill va på två ställen samtidigt. Varför kan man inte det? 
Men det är mysigt att få vara med Casper oxå. Det är ju annorlunda för honom oxå. Helt plötsligt är hans storasyster på sjukhuset. Hon va inkopplad på slang, hade flygplan i armarna och sover inte hemma på nätterna. Han saknar henne jättemycket trots att han varit varenda kväll en stund hos henne.
Vi ska dit i morgon:-)

Wilma blev jätteglad över att få besök av Vickan. Hon är lite orolig vad kompisarna ska säga och tycka. Då är det bra att dom får hälsa på. Vi var ner till lekterapin. Oj va tjejerna pysslade. Supertrevligt ställe med så många saker att pyssla med. 

Helt plötsligt försvann en massa text jag skrivit. Grrrr. Vet knappt vad jag skrivit eftersom jag är trött och klockan är så mycket.

Jag har städat köksbänkarna från en massa reklam, städat ur kylen från gamla matlådor och tvättat lite. 

Dags att sova hur det nu ska gå till. Så många tankar fast ändå inte. Det är kaos i huvudet. 

God natt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar