13 januari 2015

Första dagen utan mamma

I dag var första dagen som Wilma var i skolan utan mig. Det gick säkert bättre för henne än för mig. Har tänkt så mycket på henne. Trots massor att göra på jobbet och en kollega som är sjuk då har mina tankar varit hos Wilma. 
Har velat ringa massor och kolla läget men jag vet ju att skulle nåt hända så ringer dom.
Har ändå fått mycket gjort på jobbet idag tycker jag själv. 

Kollade blodsockermätarens minne när vi kom hem. Wilma har varit mycket låg idag. 4 ggr och 3 dextroxol varje gång så 12 dextroxol har det gått. Får packa ner ett extra paket i morgon. Men så är det ju. Nu ska vi in i vardagen igen med skola, raster och lek, träning. Klart kroppen och blodsockret reagerar.
Gjorde valet hemma att från och med idag sänka Levemiret till 11 enheter. Hon tog 12 innan. Så ser vi hur morgondagen ser ut.

Nu dags att springa in till Karolina och färga ögonbrynen. 

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar