03 januari 2015

Kärlek och nyår

Jag älskar dom här två små trollen. Dom är galna, roliga, söta, charmiga, modiga, tuffa, knasiga, påhittiga, ibland arga och ledsna. Ja dom är mycket. Och dom är mina charmtroll. Jag älskar dom så himla mycket.

Nyår firades i husvagnen. Vi åkte skidor hela dagen. Min vän Eve kom upp och åkte med oss. Hon åkte hem sen. Jag och familjen gick ner till restaurangen och njöt av en god grillbuffe. Det fanns sallad, potatisgratäng, lökringar, pizza, melon, bröd, smör, korv, grillad kyckling och rostbiff. Vi åt och drack gott. Efteråt åkte vi upp till husvagnen. Barnen lekte och vi kollade på Peter Jöback. Han är så otroligt bra. 23.30 klädde vi på oss och tillsammans med andra campare så gick vi i fackeltåg upp i skidbacken för att se på fyrverkerierna och fira in det nya året.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar