26 februari 2015

Mig själv på TV

Min TV-debut gjorde jag i kriminaldokumentären Mordet som gick för inte så länge sen på TV 3. Medverkade som polisstatist. Jag var med i avsnitt 2. Flera gånger ser man mig. Inte supertydligt alla gånger men jag ser ju så klart mig själv. Även en riktig Close-up på mitt ansikte dök upp i TV-rutan. ha ha. Gissa om jag blev snopen. Hade ingen aning om att dom filmade så nära.

Nu har jag dykt upp igen. Den här gången är det i TV-serien Jordskott.
Medverka som polisstatist i avsnitt 2 som visades i måndags klockan 21,00 på SVT 1.
Det var vid en sök-scen i skogen.
Superkul att se sig själv och känslan att ha varit med på filminspelningen. Det är ju så skoj. Vilka härliga människor man får träffa. Jag var upp vid ett flertal tillfällen och filmade så jag borde kunna dyka upp i ytterligare 3 scener. Jag håller ögonen öppna.
Jordskott annars är lite smått läskig. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar