26 mars 2015

Bättre huvud

Tredje dagen med huvudvärk. Hemsk huvudvärk. Min kropp behöver socker och vill ha socker. Den krampar efter socker. Men den här gången tänker jag inte ge med mig.

Åt frukost på jobbet. the med kokosolja i, en mjuk smörgås och babybellost.
Lunchen åt jag lite tidigare då huvudvärken var hemsk. jobbigt när man arbetar framför en dataskärm om dagarna.
En skål med yoghurt, the, smörgås och babybell. det var det jag fick i mig. Inte alls sugen på varm mat.
Sen blandade jag varmvatten, salt och socker, ställde in i kylskåpet och har småsmakat på. Urk va äckligt.
Mellis blev en avokadohalva med skagenröra på. Mums.

Nu känns huvudet knappt.
Hoppas det redan gått över. Orkar inge mer.
Ikväll blir det gymmet och försöka skaffa lite muskler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar