13 april 2015

HbA1c

I torsdags var vi och träffade vår diabetessköterska.
Som vanligt så pratade vi en del och kollade långtidssockret, HbA1c. Det låg på 40. Gången innan låg det på 36. Ingen större fara alls. Värdet är kanon och vi är nöjda.


I fredags kom Mia och hundarna förbi. Supertrevligt.


I lördags fick Micke ta Wilma till fotbollen. Casper åkte också med. Jag träffade min bror och tränade på gymmet. triceps fick sig en ordentlig genomkörare kan jag lova.


I söndags var det simskola för Casper. Jag och han åkte. Jag blev lite missnöjd då dom slagit ihop 2 grupper så det var smockfullt i den lilla poolen och svårt för barnen att koncentrera sig. nu på söndag så ska ordningen vara återställd och endast vår grupp är på plats vår tid. Skönt.
Efteråt så busade Casper med C som också simmar i hans grupp. dom har superkul ihop.


Söndagkvällen spenderade jag på gymmet.
Baksida ben och axlar fick kämpa på. Bröst fick en övning att jobba med. Tar det fortfarande lugnt med bröstövningar då jag tycker det känns skumt när det blir för stor belastning. Snart ska jag på återbesök så efter det kanske det känns tryggare att träna brösten lite hårdare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar