22 april 2015

Morgon gym

Klockan ringde 04,30. helt galet men jag har märkt att jag är piggare när klockan ringer 04,30 än när den ringer 05,30. Förmodligen sover jag lättare tidigare för att sen gå in i djupare sömn igen.


Åkte till gymmet för att springa på löpbandet men det visade sig att där var det redan 2 lufsar som promenerade. Bajs vad gör jag nu då? Satte mig på motionscykeln i 15 minuter. Tänkte att dom är väl klara snart. Insåg att jag fick börja planera om i huvudet. *tänk, tänk, tänk*. Det fick bli ett rugg och magpass i stället. Det gick bra :-)
Åkte hem, väckte barnen, klädde på dom, serverade frukost i vardagsrummet i soffan och Bolibompa = glada barn sen tog jag själv en dusch och gjorde mig klar. Perfekt start på dagen måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar