21 maj 2015

Väntan

Nu är det bara att vänta till nästa vecka tills vi får besked om Wilmas glutenprov och sköldkörtelprov.

Kvällen är här. Mannen stack och tränade. Jag skulle träna när han kom hem men jag tyckte han kom hem lite sent för att jag skulle ta mig iväg.
Jag har i stället sorterat och fixat lite med lite dokument för sportklubben.
Sen har jag skickat iväg tre stycken jobbansökningar. Trivs på mitt jobb väldigt mycket men känner lite att jag inte kommer nånstans. Speciellt inte lönemässigt. Trist då jag ändå jobbat på samma ställe i 11 år. Men det kanske är så...vad är det som säger att man måste jobba på samma ställe tills man dör. Det kanske inte är meningen. Det kanske vid en viss punkt i livet är dags att gå vidare.
Så jag söker och ser vad som händer.

Ha en fin kväll.

1 kommentar:

  1. kul att testa sina vingar , söka nytt jobb, borde även jag göra , för Landsting betalar jätte dåligt..

    skönt med helg !

    kram

    SvaraRadera