08 juni 2015

Gråter

Just nu gråter jag över allt.
Grät i morse efter besöket hos husläkaren. Höll mig där men i bilen brast det. Så jäkla enkelt för nån att sitta och säga att man måste sortera, ta det lugnt, prioritera, försöka få hjälp av utomstående, mer hjälp av mannen. Hur tänker folk? 
Gråt gråt i bilen. 
Grät på jobbet när jag kom dit oxå. Men det är ju bara att jobba på.
Grät hemma oxå. Tanken var att mannen skulle ta med Casper till Wilmas ridskola och jag skulle få egen tid. Antingen bara sitta hemma eller åka och träna. Hade tänkt mig att träna. Att få komma igång. Men det strulade lite då det skulle va uteritt och resultatet blev att Casper cyklade iväg hemma och mannen hoppade in in bilen med Wilma och åkte. Dom är ju snart hemma igen.
Jag bröt ihop när jag blev själv med Casper. Tårarna rinner och är stora och svårstoppade.

Får se vad det blir av kvällen. Kanske lägger mig tidigt och sätter klockan på 04. Det verkar vara den enda möjligheten för mig att få egen tid och att komma igång. Den här tiden är det mycket folk som tränar och jag pallar inte det. 

1 kommentar:

  1. det är just hos husläkare du skall gråta, ta hjälp av denne, om det är möjligt.

    jag har varit där du är .. Ta hjälp..

    kan jag göra något för dig.. ?

    kram

    SvaraRadera