13 juli 2015

Måndag

Måndag idag. Två veckor kvar till semestern.
Gårdagen va en trevlig dag då barnen stack till grannen för att leka med deras barn. Jag gick upp för att kolla läget. Rosévin serverades. Barnen lekte vidare. Blev kvar på middag och barnen fick leka, jag drack lite till vin, mannen kom så klart dit och åt och umgicks och kvällen tog slut vid 21,30. Dags att natta barnen då plus att både jag och mannen skulle upp och jobba. Visst han har egentligen gått på semester men när man har eget så måste man bli klar med vissa saker. Barnen spenderar dagen hos sin farbror och sina kusiner. Dom kommer få superkul.


Min klocka ringde 04,00 i morse.
Jobbet började 06,30 men jag tänkte att jag skulle träna innan. Kom iväg och var på gymmet strax efter 04,30. Tränade ungefär en timme, duschade, klädde mig och sminkade mig och hämtade en kollega som skulle åka med till jobbet.


Körde rygg och triceps på gymmet. Tre övningar på respektive muskelgrupp blev det. Hann även göra en magövning innan jag drog till duschen.
Så jäkla skönt att få egen tid på morgonen även om det blev jäkligt tidigt. Bara jag själv att bry mig om. Passet gick bra men jag erkänner att jag var trött på morgonen. Tog en liten stund sen vaknade kroppen till i alla fall.


På´t igen i morgon bitti.
Benpass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar