21 augusti 2015

Jag blir galen

Jag vet snart inte vad jag ska göra. Jag svettas på nätterna så jag sover så dåligt. Vaknar flera gånger och det är varm och klibbigt i sängen, lakanet sitter fast i mig, täcket likaså. Man förflyttar sig lite grann för att få en liten torr fläck att sova på en stund till.
Vad ska jag göra?
Var hos läkaren för länge sen och dom tog prover. Jag är frisk som en nötkärna. Va hos läkaren i våras igen. Han sa att jag skulle ta det lugnt. Inte stressa. Jag verkade ha ett stressigt liv.
Semestern va underbar och jag sov så himla gott men så fort jag kom hem vände det.
Andra natten hemma låg jag i magsmärtor och resten av alla nätter har jag svettats.


Jag vill bara få sova gott, vakna pigg och slippa huvudvärk och allt som dålig sömn drar med sig.
Men va gör man när ingen verkar bry sig?!


Jag gör vad jag kan. Försöker ta det lugnt. Far inte omkring på samma sätt innan jag ska sova. Tänker på vad jag äter. Ligger och varvar ner och slappnar av ordentligt så som psykologen sagt att jag ska göra. Men ändå så mår jag så här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar