17 september 2015

Aj

Skulle gymma idag och köra biceps. Men det blev inte så. Kände mig helt överkörd när klockan ringde. Vet jag ens om att den ringde? Trött och ont i huvudet. Nä jag somnade om.
Vaknade senare, inte ett dugg piggare. Mannen hade väckt barnen så Casper låg å mös hos mig en stund. 
På med kläder och i med frukost.
Havregrynsgröt för mig :-)

Fick köra Wilma till bussen. Tjafs på morgonen. Byxorna hon ville ha va inte torra. Fotografering på skolan idag. 
Igår när jag påpekade att hon inte behövde ha shorts på sig på kortet (med tight under och shortsen va skitiga) så sa hon att dom ändå inte kommer synas för hon brukar få stå längst bak. Att jag använde det emot henne i morse, att det spelar väl inge roll vilka byxor hon har för dom kommer ändå inte synas. Ja det va inte så populärt hos Wilma.
Allt slutade i kaos och hon missade skolbussen. Vi fick 20 min extra hemma eftersom jag då fick köra henne. Byxorna hann att torka. 

Dags att äta mellis på jobbet. 2 ägg och en kopp the. Mums.

Just ja igår va det skytte. Gick lite blandat. Vi skjuter 10 serier. Började uppvärmningen på 39. Sen blev det 19, 27, 25. Sen 37. 
Instruktören nämnde att jag nog har det här med att skjuta i mig. Vi får se hur utvecklingen går. Kul att höra ändå.

Nu ägg. 

1 kommentar: