18 september 2015

Fredag idag

Äntligen fredag.
Ser fram emot helgen. Lite inplanerat men också ledig tid att umgås med barnen.




I morse ringde klockan 04,00. Dags för gymmet. Trött som bara den efter att ha sovit dåligt. Men 04,20 klev jag upp, på med träningskläderna, blandade en proteindrink och hoppade in i bilen.
Drack min proteindrink på väg till gymmet. Strawberrysmak. Helt ok.




Körde biceps och mage. Tre övningar på biceps och två magövningar. Fast nästan tre på magen.
Först körde jag i maskin med vikter. Sen körde jag en planka i 1 min 10 sek och sen en tabatha-planka vilket innebär 20 sek planka, 10 sek vila, 20 sek planka...totalt åtta gånger. Om jag hade ett namn på alla andra övningarna så skulle jag skriva dom men jag vet inte alls vad övningarna kallas.
Det var några andra på gymmet också. Bekanta ansikten eftersom det är typ samma personer som tränar samma tid som jag på morgonen.
Havregrynsgröt till frukost.
En energibar till mellis, lunch (gårdagens middag) tillsammans med mannen som kom förbi jobbet. Händer inte ofta. Trevligt.




Har fortfarande träningsvärk efter axelpasset här om dagen. Skön känsla dock. Då vet man att det tar.




Skulle vilja lägga nästa pass på rygg och triceps men eftersom det blivit mycket överkropp senaste gångerna så får jag nog lägga in ett benpass istället. Eller ett magpass. Det skulle kunna funka. Magpass i morgon, TRX med Hannah på söndag (ingen aning vad jag gett mig in på).


Tanken är att hålla schemat:
Rygg och triceps och mage
Ben
Axlar och biceps
Bröst och triceps och mage




Känns som om det skulle kunna funka.
Dubbelkollar med brorsan :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar