22 september 2015

Träningsvärken från helvetet

Herre Gud säger jag bara. Söndagen TRX-pass med Hannah satte verkligen sina spår. Kände lite i benen efter passet att det nog skulle kännas. Igår, måndag hade jag ont. Typ så fort jag rörde benen. Om jag reste mig, om jag satte mig, om jag gick, om jag stod. Idag va det inte bättre. Värre. Kunde det ens bli värre? 

Kvällens simskola med Casper va bra gör mina ben. Varmt vatten och att försiktigt röra sig. Väl hemm har jag gått omkring och fixat hela kvällen så benen har känts ok. 
Får se hur det känns i morgon.

Summa summarum är att TRX är ett riktigt bra träningspass då du använder muskler som du i vanliga fall inte gör. I och med repen (om man kan kalla dom det) så får även dom djupare musklerna jobba. Bra träning och kul va det.

I morgon bitti hoppas jag orka vakna 04 och åka till gymmet. Rygg ovh triceps skulle behöva få sig en omgång. 

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar