23 september 2015

Urk

Vilken dag.
Gammal mjölk i kylskåpet, fortfarande träningsvärk i benen (fast det känns bättre ändå) och enligt SMHI skulle det INTE regna idag så Wilma hade inga regnkläder med sig. Vad hände? Jo det har störtregnat. Hoppas allt gått bra för henne.


Fotbollsträning för Wilma ikväll. Ingen skytte för mig så jag tänkte följa med Wilma och kolla men hon är snorig och hostig så jag tror jag behåller henne hemma istället och så får det bli lite kvällsmys. Lite glass är bra när man är förkyld :-)


Bättre att hon är förkyld nu än snart eftersom vi ska åka till solen.


Dagen har snurrat på ok.
Mycket på jobbet.


Måste komma på nån bättre frukost än havregrynsgröt. Jag är hungrig 2 timmar senare trots en stor skål med havregrynsgröt, lite sylt och mjölk.
Fick äta ägg och hårt bröd och en kopp the vid 09,30. Sen lunch vid 11,30 (förrgårdagens middag, ris och korvstroganoff), mellis vid 14,30 blev en kesella vanilj som stått i frysen ett par timmar.


Nu dags att hämta barnen. Mannen ska handla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar