25 november 2015

Stolt

Jag har inte ätit en endaste godisbit sen i söndags. Kanske till och med sen i lördags.


Känner att jag kämpar med träningen men tröttheten tar över och jag kommer inte iväg till gymmet ibland. Godissaker och speciellt kexchoklad är en svaghet för mig. Speciellt på eftermiddagarna och varje dag jag går hem så passerar jag kexchokladen. Så himla lätt att köpa med sig en och äta i bilen så att man ska överleva hem.


Nackdelen. Jag får inga resultat av min träning.
Så nu är det skärpning på hög nivå.
Jag ser alla som tränar och får resultat. Blir avundsjuk. Men det är ju mitt eget fel.


Så sen i söndags säger vi så har jag inte alls ätit godis.
Jag äter frukost hemma.
Tar the och ägg på jobbet på förmiddagen.
Äter lunch.
Tar en proteindrink på till mellis på eftermiddagen.
Äter middag hemma.


I morse kom jag iväg till gymmet. tidigt. Klockan stod på 04 och 04,15 kom jag upp och 04,40 va jag på gymmet.
Blev ett benpass. Tungt som fan då jag inte tränat ben på säkert 3 veckor men jag va där och jag gjorde det. Under passet drack jag en halv flaska vatten med BCAA i.
Hemma blev det havregrynsgröt med jordgubbssylt och mjölk till frukost. Även Casper åt gröt i morse.
Wilmas buss åkte 3 minuter för tidigt så hon missade den och jag fick köra henne till skolan.
På jobbet va jag hungrig igen. Drack en kopp the, åt två hårda smörgåsar och ett ägg.
Lunchen blev panerad spätta, potatismos och hollandaissås. Ja gårdagens middag med andra ord.


Under dagen dricker jag en flaska vatten med BCAA i.


Känns som om jag är på G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar