14 januari 2016

Bättre idag

idag känns det bättre med godissuget. Trots både hembakat och godis på jobbet. Vi hade en stor Merci-förpackning och ischoklad hemma. Kände att det var bättre om nån annan än jag åt upp allt så jag tog med det till jobbet.
Känner att suget går bra. Är faktiskt inte alls sugen på godis idag.


Blev ingen träning igår. Bror va sjuk och jag var trött.
Jag packade upp från ledigheten istället eftersom allt stod i hallen så nu är kläderna på plats igen där dom ska vara :-)


Rensade ett skåp hemma också i köket. Blev fint och inga saker som man kan bli sugen på finns i skåpet.


Mannen fick lägga sig tidigt igår då han skulle upp och ploga snö i natt. Jag satt uppe ett tag och kollade på Blood & Oil. Vet inte vad det är med den men jag har liksom fastnat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar