28 juni 2016

Skor


Så där. Äntligen är dom beställda.
Skorna jag ska ha på tävlingarna. 12 cm klack. Glittriga och blingade :-)
Nå fort dom kommer hem så är det bara att öva, öva och öva. Att gå i dom. Att vända i dom. Att posera i dom.
Sen är det bara att hålla tummarna att jag har samma smak i november/december när det är dags för tävling. Kanske inte alls vill ha dom då. Men nu vill jag det och det blir ett senare problem om det skulle vara så.
Förhoppningsvis så har jag samma skostorlek vid tävling. Det kan ju hända att fötterna blir liiite mindre. Då måste nya skor inhandlas. Men som sagt det får bli ett senare problem.
Har jag tur så kommer dom redan i morgon :-) Hoppas.




Har även beställt en del kosttillskott som min coach rekommenderar.
Allt för att kroppen ska få hjälp. Speciellt då jag har en stressad kropp.
Har en beställning på Bodystore och en på MMSports. Förhoppningsvis dyker dom också upp i dag eller senast i morgon.
Har beställt lite på Kicks också :-) Ja när jag ändå höll på. Ansiktscreme och med lite tur (om jag inte glömde den) så är det även en mascara. Hoppas jag inte glömde den.

Massa roliga paket att längta efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar