17 juni 2016

Snett bäcken

Förra helgens träning hände nåt och jag fick känning från bäckenet/ryggen.


Fick tid hos naprapaten på tisdagen som konstaterade att mitt bäcken var snett. Det var tens, värme, massage och knak och brak. På samma gång tog han hand om min nacke/rygg. Kändes bra efteråt och jag fick gärna träna ben men inte marklyft och benpress.
Tränade benpress ändå. Det gick ju bra.
Hade en tid i morse igen så efter att jag lämnat barnen for jag iväg för behandling.
Nu känner jag mig lite smått mörbultad.
Han är hårdhänt. Fast det kanske behövs. Ska återkomma om det blir andra besvär annars är jag färdigbehandlad nu :-) Så jag kör väl på som vanligt.


Skulle ha tränat igår men min bror ringde och var inte så pigg så vi sköt på träningen till ikväll istället.
Kanske lika bra med tanke på hur trött jag var igår.
Hann städa upp lite och städa och fixa iordning i garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar