04 juli 2016

Nytt upplägg?

Så där då har helgen passerat. Igen. Förstår inte hur fort veckorna går. Kan man sakta ner på tiden tror du?


I helgen har dom 2 sista lök-passen varit. Vilket innebär träningspass med halverade vikter på basövningarna. Har känts lite trist men jag tror att det kan ha varit välbehövligt. Har varit så trött i veckan och sovit som en stock.


I går började dieten. Skulle ha börjat idag men jag drog en calzonepizza tillsammans med barnen i fredags kväll så min coach tyckte jag kunde börja deffa en dag tidigare :-)
Funkar bra. Trodde jag skulle få vara hungrig men nej då. Är proppmätt även nu trots att jag går på cirka 1050 kcal mindre än tidigare. Hur är det möjligt? Jo man ökar på proteinet till maten och så har man en hel del grönsaker till. Nu gäller det att tänka till hur man äter. Proteinnivån ska uppnås i första hand och sedan kalorinivån. Blir inte mycket över till kolhydrater och fett.
Ska prata med min coach ikväll och gå igenom allt ordentligt så får vi se om jag blir nå klokare sen.
Får även se hur träningen är upplagd. Ser den lika dan ut som innan återhämtningsveckan? Ingen aning. Spännande. Hoppas på viss förändring i schemat samtidigt som jag hoppas vissa övningar är kvar då jag märkt att dom tar bra.


Här regnar det som bara den. Enligt SMHI när jag kollade i morse så skulle det inte regna alls så Wilma har inga regnkläder med sig. När ska jag lära mig att man inte kan lita på SMHI!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar